Klachtenregeling
Klachten
Natuurlijk hopen we als school dat het nooit zover hoeft te komen dat u gebruik hoeft te maken van deze regeling. Wanneer u onvrede heeft over het één of ander dan verzoeken wij u dat als eerste aan te geven en te bespreken met de leerkracht van uw kind.
Wanneer u zorgen heeft over leervorderingen dan kunt u hiervoor ook terecht bij de Intern begeleider van de school. Voor beide locaties is dit:
Groepen 1 t/m 5: Marjolein Ero
Groepen 6 t/m 8: Michelle Schaap.
Wanneer u ook na de gevoerde gesprekken geen oplossing heeft voor uw klachten en/of u vindt zich niet voldoende gehoord, dan kunt u ook nog in gesprek gaan met de directie van de school:
Adjunct-directeur: Maartje ten Wolde
Directeur: Natascha Weeteling
Als u niet zo tevreden bent over de gang van zaken op de school van uw kind, of u krijgt te weinig reactie op uw vraag, dan kunt u zich ook wenden tot de interne contactpersoon van de school.
De Zaan Primair scholengroep heeft een klachtenregeling. Hierin vindt u onder meer informatie over de wijze van het indienen van een klacht en de verdere procedure. Zaan Primair is aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie.
Interne contactpersoon van de school is:
Voor ouders en voor personeelsleden: Bianca de Jong telnr: 075-6171772
Gedrag- en omgangscode
Voor alle scholen van Zaan Primair geldt een gedragscode waarin staat beschreven hoe men (directie, medewerkers , ouders en leerlingen) met elkaar om hoort te gaan en aan welke gedragsregels men zich hoort te houden.