Kinderopvang

Op De Dijk kunt u rekenen op goed en gedegen onderwijs voor uw kind. Daar hoort ook een goede naschoolse opvang bij. De Dijk werkt samen met Babino.

Babino biedt:

• peuterspelen voor kinderen van 2 tot 4 jaar
  • peuterspelen met VVE voor kinderen van 2 tot 4 jaar
  • buitenschoolse opvang voor kinderen van 4 – 12 jaar

Breed Kindcentrum ‘de Dijk’

Onze school ontwikkelt zich de komende jaren verder tot een Breed Kindcentrum (BKC). Een centrum voor kinderen van 2-12 jaar. Het is de gehele dag open en biedt een breed pakket van onderwijs en opvang. Onze school werkt hierin samen met Babino Kinderopvang. Er is tussen de school en Babino een intensieve samenwerking. Door de integratie van onderwijs en opvang krijgen kinderen een sluitend dagprogramma en een doorgaande leerlijn binnen één pedagogische visie. Ouders hebben met één organisatie te maken, waardoor structuur en continuïteit gewaarborgd wordt.

De Dijk-Oost

De opvang vindt plaats in een sfeervolle en huiselijke ruimte en het aangrenzende speellokaal.
De ruimte is ingericht volgens het thema ‘natuur’. Het schoolplein en het speellokaal van De Dijk-Oost zullen dagelijks gebruik worden voor sport- en spelactiviteiten.

De Dijk-West
De opvang vindt plaats in een sfeervolle en huiselijke ruimte, waar met de juiste spelmaterialen wordt aangesloten bij de leeftijden van de kinderen. Het schoolplein en het speellokaal van De Dijk-West zullen dagelijks gebruikt worden voor sport- en spelactiviteiten.

Babino sluit aan bij de thema’s van de school. Daarnaast worden er verschillende sport-, muziek- en creatieve activiteiten aangeboden. Voor meer informatie of direct inschrijven voor buitenschoolse opvang gaat u naar www.babino.nl of neemt u contact op via 075-2020389.

Peuterspelen (2-4 jaar)
Maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 13.00 uur onder leiding van vaste pedagogische medewerkers.        *Tijdens vakanties is het peuterspelen gesloten.

Buitenschoolse Opvang (4-12 jaar)
Voorschoolse opvang (bij voldoende aanmeldingen)
Oost: maandag t/m vrijdag van 07.00-08.30 uur
West: Maandag t/m donderdag van 07.00-08.30 uur

Naschoolse Opvang
Oost: maandag t/m vrijdag van 14.00 tot 18.30 uur
West: maandag t/m donderdag van 14.00 tot 18.30 uur
*Heeft u opvang nodig op vrijdag? Neem gerust contact met ons op.

Vakantieopvang en studiedagen
Oost: maandag t/m vrijdag van 08.00-18.30 uur